Portfolio

#trots

“Noem eens een paar projecten waar je trots op bent” is vaak de vraag.
Best lastig, want het lijstje is inmiddels best lang. Een (ver)kort overzicht:

Gezondheid.nl

Ambitie: het grootste gezondheid platform van Nederland. Met een klein team vanaf de grond opgebouwd (start up), van MVP naar doorontwikkeling. Zowel (online) marketing als IT-traject en partnerships. Content op alle kanalen is eigen werk. (mede)Bedenker en maker van Dag van de Digitale zorg.

Strategie, (online) marketing, communicatie, design, (branded- en video) content, social media

WerkTalent

6 jaar lang aan de marketing-knoppen gezeten van dit uitzendbureau. Creatie merk, identiteit, concept en inhoud, zoals ‘Wij zien het anders’, Keihard Vooruit en de ‘Rijdende vestiging’. Online strategie en social media kanalen uitgebouwd.

Propositie, branding, (online) marketing, communicatie, design, social media
Onder de vlag van Unlock the Zoo

Gemeente Amsterdam

Lastig bereikbare jongeren aan werk helpen: Amsterdam Pop Up Store. Een 2-daags evenement met sprekers, banenmarkt, CV-makers en ‘banentour’. Campagne voor- en achteraf (on- en offline), met storytelling en social media.

Innovatie, (online) marketing, communicatie, social media, design, event
I.s.m. Gemeente Amsterdam – onder de vlag van Unlock the Zoo

FINDIO

De online-verzekeraar Findio Auto zet een prijsvraag uit: Findio Race Experience. Win een dagje racen op het Circuit Zandvoort. Voor de TV-commercial moesten we een dagje op het circuit draaien en de McLaren 720S ‘testen’. Eén van mijn guilty pleasures.

Propositie, TV commercial, creatie, design, production
I.s.m. Pixelheaven – onder de vlag van Unlock the Zoo

Analog Masters

Eigen muziekprogramma op YouTube (concept: Ronald Molendijk en Paul Pouwer), waarbij muzikanten analoog in 1 take opgenomen worden.

Propositie, design, PR, online marketing, social media, event
I.s.m. Paul Power Sound Studio, Moonbird Amsterdam – onder de vlag van Unlock the Zoo

Greenpeace

Koop NIKS, krijg NIKS en steun Greenpeace. 2 jaar (door)ontwikkeling fondsenwervend platform NIKS. Inrichting en realisatie website / shop. Online marketing en campagne, zoals Zero Saterday Trofee en lanceer / PR-event Zero Saterday

Projecteider (a.i.), fondsenwerving, strategie, communicatie, PR, content, trofee, event
Concept NIKS: KesselsKramer

UNITED ECONOMY

Mijn vrijwillige bijdrage aan de circulaire economie; voor United Economy een video geproduceerd, waarin gedreven ondernemers vertellen over de ‘United’. Een betaalmiddel voor duurzame bedrijven en initiatieven om circulaire economie te stimuleren.

Concept, storytelling, production, script, regie
I.s.m. Merkmij en Annabel.nl

KWF | Fight Cancer

Fight Cancer, het jongerenlabel tegen kanker opgericht door KWF. 8 maanden Interim-marketing manager van het label. Fondsenwervende online veiling campagne ‘7 Blue Days’, single en event met Chef’ Special

Marketing manager (a.i.), fondsenwerving, creactie, campagnes

Louwman Exclusive

Invited Online Magazine, Louwman’s eigen auto- programma. 3 afleveringen. Met interviews, verhalen, snelle auto’s en classics. Naar eigen idee (Unlock the Zoo)*, totale productie en verspreiding.

Creatie TV magazine (online | YouTube), production, design, online marketing, social media
I.s.m. Pixelheaven – onder de vlag van *Unlock the Zoo

Verder praten?

Verder praten? Laat maar weten!

mt|phonelink_ring|

Telefoon

06 54 757 905

mt|email|

Robbertmeulenveld.nl is een website van Groener Gras Beheer BV. Kvk 34159234