Portfolio
#trots
“Noem eens een paar projecten waar je trots op bent” is vaak de vraag.
Best lastig, want het lijstje is inmiddels best lang. Een (ver)kort overzicht:
Gezondheid.nl
Strategie, (online) marketing, communicatie, design, (branded- en video) content, social media
WerkTalent
6 jaar lang aan de marketing-knoppen gezeten van dit uitzendbureau. Creatie merk, identiteit, concept en inhoud, zoals ‘Wij zien het anders’, Keihard Vooruit en de ‘Rijdende vestiging’. Online strategie en social media kanalen uitgebouwd.
Propositie, branding, (online) marketing, communicatie, design, social media
Onder de vlag van Unlock the Zoo
Gemeente Amsterdam
Lastig bereikbare jongeren aan werk helpen: Amsterdam Pop Up Store. Een 2-daags evenement met sprekers, banenmarkt, CV-makers en ‘banentour’. Campagne voor- en achteraf (on- en offline), met storytelling en social media.
Innovatie, (online) marketing, communicatie, social media, design, event
I.s.m. Gemeente Amsterdam – onder de vlag van Unlock the Zoo
FINDIO
De online-verzekeraar Findio Auto zet een prijsvraag uit: Findio Race Experience. Win een dagje racen op het Circuit Zandvoort. Voor de TV-commercial moesten we een dagje op het circuit draaien en de McLaren 720S ‘testen’. Eén van mijn guilty pleasures.
Propositie, TV commercial, creatie, design, production
I.s.m. Pixelheaven – onder de vlag van Unlock the Zoo
Analog Masters
Eigen muziekprogramma op YouTube (concept: Ronald Molendijk en Paul Pouwer), waarbij muzikanten analoog in 1 take opgenomen worden.
Propositie, design, PR, online marketing, social media, event
I.s.m. Paul Power Sound Studio, Moonbird Amsterdam – onder de vlag van Unlock the Zoo
Greenpeace
Koop NIKS, krijg NIKS en steun Greenpeace. 2 jaar (door)ontwikkeling fondsenwervend platform NIKS. Inrichting en realisatie website / shop. Online marketing en campagne, zoals Zero Saterday Trofee en lanceer / PR-event Zero Saterday
Projecteider (a.i.), fondsenwerving, strategie, communicatie, PR, content, trofee, event
Concept NIKS: KesselsKramer
UNITED ECONOMY
Mijn vrijwillige bijdrage aan de circulaire economie; voor United Economy een video geproduceerd, waarin gedreven ondernemers vertellen over de ‘United’. Een betaalmiddel voor duurzame bedrijven en initiatieven om circulaire economie te stimuleren.
Concept, storytelling, production, script, regie
I.s.m. Merkmij en Annabel.nl
KWF | Fight Cancer
Fight Cancer, het jongerenlabel tegen kanker opgericht door KWF. 8 maanden Interim-marketing manager van het label. Fondsenwervende online veiling campagne ‘7 Blue Days’, single en event met Chef’ Special
Marketing manager (a.i.), fondsenwerving, creactie, campagnes
Louwman Exclusive
Invited Online Magazine, Louwman’s eigen auto- programma. 3 afleveringen. Met interviews, verhalen, snelle auto’s en classics. Naar eigen idee (Unlock the Zoo)*, totale productie en verspreiding.
Creatie TV magazine (online | YouTube), production, design, online marketing, social media
I.s.m. Pixelheaven – onder de vlag van *Unlock the Zoo
Verder praten?
Verder praten? Laat maar weten!
Telefoon
06 54 757 905
Robbertmeulenveld.nl is een website van Groener Gras Beheer BV. Kvk 34159234